Настає холодна пора року, коли температура знижується нижче 0о. Щоб запобігти несправності систем, а також уникнути появи серйозних поломок, треба проводити сезонне технічне обслуговування автомобілів і тракторів.
Сезонне технічне обслуговування машин складається з проведення чергового ТО-1 або ТО-2 і додаткових робіт відповідно до наступаючого періоду експлуатації та:
— промивання, продування стисненим повітрям, перевірки і регулювання приладів системи живлення двигуна; — заміни сезонних змащувальних матеріалів та спеціальних рідин в агрегатах і механізмах машин, всесезонні мастила і рідини замінюються тільки по закінченні терміну їх роботи;
— підфарбування або повного фарбування автомобіля.
— перевірка і підготовка до роботи засобів підігріву двигуна, обігріву кабіни і кузова, встановлення засобів утеплення;
— підключення до системи охолодження і перевірка роботи передпускового підігрівача двигуна та опалювача кабіни;
— заправка системи охолодження двигуна рідиною, що не замерзає при низькій температурі;
— видалення конденсату із трубопроводів і каналів системи регулювання тиску повітря в шинах і системи пневматичних приводів гальм.
Головний механік О.В. Грибов